![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_3.jpg?itok=28RhKbxj)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_2.jpg?itok=hjPkb5Tw)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_1.jpg?itok=itPKw2cm)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_4.jpg?itok=aYXIT9V2)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_5.jpg?itok=c2b5KKxH)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_10.jpg?itok=D0QZ65XD)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_sort_etui.jpg?itok=pmOtJCA5)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_9.jpg?itok=v6L5oLVo)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_KMK_kampagne_8.jpg?itok=0fu1d4U_)
Kun med Kondom kampagne
Kategori
Branding, Håndlavede projekter
Klient
!Solid retail (50 butikker i Skandinavien), Sex & Samfund
Del:
Løsning
Ideén kom næsten med det samme – jeg ville bruge !Solids karakteristiske udråbstegn med et kondom på. Denne case ligger også under kategorien 'håndlavede projekter', da jeg lavede det i virkeligheden; fik lavet udråbstegnet af gennemfarvet mdf (monteret på transparent akryl) der fik et rigtigt kondom på. Det største der kunne købes i en butik på Istedgade – ekspedienten kiggede da også lige en ekstra gang.;-) Mdf-modellen kom med til photo shoot hos fotografen. Det skulle se cool ud, virke sobert og ikke som en joke. Efterfølgende rettede jeg selv billedet til i photoshop, så det så autentisk ud.
Søren Zinck, Sex & Samfund:
"Som led i Kun med Kondom kampagnerne 2011-2013 deltog !Solid med sine 25 butikker på landsplan. Sex & Samfund, som koordinerer Kun med Kondom kampagnerne, sørgede for at sende materialekasser med kampagnematerialer – herunder kondomer, plakater, t-shirts og displaykasser. !Solid sørgede for at markedsføre Kun med Kondom såvel on- som offline, hvilket bl.a. indebar en tilegnelse af Kun med Kondom i !Solids eget grafiske univers. I udvalgte !Solid butikker samarbejdedes der med Sex & Samfund om specifikke kampagne-events målrettet !Solids kundesegment."
Udfordring