![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_SJM_aarsrapport_1.jpg?itok=A1x7eC04)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_SJM_aarsrapport_2.jpg?itok=M81NRA60)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_SJM_aarsrapport_3.jpg?itok=vMWbEBTX)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_SJM_aarsrapport_4.jpg?itok=yC4VJ3sL)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_SJM_aarsrapport_5.jpg?itok=L8YnhPc3)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_SJM_aarsrapport_6.jpg?itok=4TN3KSVg)
Årsrapport
Kategori
Branding
Klient
Sjællandske Medier A/S
Del:
Løsning
Det var et stort og møjsommeligt arbejde at få logoet til at indgå på printpladen. Alt grafik blev bundet sammen tværs over sider og opslag – en symbolsk streg der førte virksomheden ind i det nye år. Dækningskortene blev 'pixeleret' og blev tegnet op i samme stil, så der var en visuel rød tråd igennem hele rapporten.
Udfordring