![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_1.jpg?itok=v4f-vtEg)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_3.jpg?itok=d0fRlhbv)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_2.jpg?itok=DvfTbian)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_4.jpg?itok=tdnRqKd0)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_5.jpg?itok=fwZAE6Z4)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_6.jpg?itok=QQnIoMrR)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_7.jpg?itok=N-av59b0)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_club_solid_8.jpg?itok=aRPcNAUN)
App – Club !Solid
Kategori
Digital
Klient
!Solid retail (28 butikker i Danmark)
Del:
Løsning
!Solid var de første til at lave det digitale kundekort. Chefen for den digitale afdeling var utrolig visionær og fik gjort !Solid til frist mover indenfor loyalitetsprogrammer i 2012. Labelen – nærmere bestemt baggrunden – blev gjort fleksibel/responsiv, så alle med en smartphone kunne få en funktionel app – og ikke kun dem med den nyeste telefon. Der blev lagt mange kræfter og ressourcer i at gøre app'en så vedkommende og spændende som muligt. F. eks. var der forskellige konkurrencer i løbet af året; XMAS WIN var et dagligt 'skrabelod', hvor man
– som med et almindeligt skrabelod – med det samme så, om man vandt eller ej. En fed og sjov ide fra den digitale chef. Ikonet på forsiden blev ændret til en gave i hele december måned – den sommer !Solid deltog i Roskilde festivalen sammen med Hummel, blev ikonet ændret til et Roskildetelt/Hummel logo.
Udfordring