![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_1_0.jpg?itok=wP0jaUGp)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_2_0.jpg?itok=590kSj3u)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_3.jpg?itok=ak7e4jtT)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_4_0.jpg?itok=lrrXONJK)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_5.jpg?itok=8K0Ew082)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_6.jpg?itok=6HRceO78)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_9.jpg?itok=iFOtBhHz)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_10.jpg?itok=SFnK5jtx)
![](http://dejong.dk/sites/default/files/styles/image_w1000/public/1260x1260_branding_avispakke_8.jpg?itok=bPd_sMwp)
Avispakke - nyt koncept
Kategori
Branding
Klient
Berlingske Tidende/Sjællandske
Del:
Løsning
Der var en del elementer, der skulle bibeholdes. Jeg ønskede at give det nye design et anderledes tvist i forhold til måden man viste de obligatoriske aviser på. Min løsning blev at lave en avisrulle. Inspirationen kom fra landpost – hvor avisen ligger sammenrullet i et rør.
Udfordring